.

.

wtorek, 3 marca 2015

" Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi..... "

Życie nie zawsze jest kolorowe, radosne i beztroskie jakim wydawać się może obserwującym z boku. Sama poznałam różne jego smaki i niestety... nie zawsze było słodkie. Nikt nie żyje w cukierkowym świecie, choć czasem mogłoby się tak wydawać . Ludzie mają za sobą różne doświadczenia, są częścią sytuacji o których inni nie maja pojęcia .Często zapominamy , że "nikt z nas nie widzi całego obrazu ". Nikt z nas , patrzących i często surowo oceniających , tak naprawdę do końca nie wie, co nosi w sercu drugi człowiek . Dlatego zanim kogoś ocenimy, zatrzymajmy się na chwilę i... odpuśćmy sobie, bo często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak dalecy jesteśmy od prawdy .

Nie zawsze musi chodzić o jakąś życiową traumę ...bywa, że codzienne trudności po prostu wpadają jedna na drugą, piętrzą się i przygniatają człowieka swoją siłą. Na szczęście mamy w pewnym stopniu na nie wpływ. Ja na swoje miałam i wciąż mam. Dlatego niektóre dawno są już za mną, niektóre wciąż jeszcze, od czasu do czasu, gdzieś uwierają, ale są i takie, które towarzyszą mi niemal bez przerwy. Ze wszystkimi trzeba nauczyć się żyć. Co pomaga nie poddać się kiedy jest naprawdę źle...i trud wydaje się nie do zniesienia ? Wiara, że w końcu będzie lepiej :) Wiem,że brzmi to banalnie, ale tak właśnie jest... bo wierzę, odkąd pamiętam . Również w to, że kiedyś, niespodziewanie, przyjdzie COŚ co wykroczy poza wszystko czego po ludzku moglibyśmy się spodziewać... i będzie jak nagroda...za wytrwałość.


2 komentarze:

  1. Pięknie napisane. Dokładnie tak jest.
    Kochana polecam Ci książkę autora Merlin R. Carothers "Moc uwielbienia", po przeczytaniu jej, żadne trudności mi nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo Ci dziękuję :) Mam już kilku swoich książkowych ratowników, ale bardzo chętnie poznam następnego ;) Pozdrawiam Cię serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń