.

.

sobota, 28 lutego 2015

Życie to nie film...

"Życie to nie film. Powtórki nie będzie."Uwielbiam te słowa za ich niezwykłą moc przekazu. Uwielbiam je tak bardzo , że to właśnie nimi, ostatecznie, postanowiłam zatytułować swojego bloga. Trafiają w sam środek mojego serca i nieustannie wybrzmiewają w mojej głowie. Zawsze żyłam ze świadomością ludzkiej śmiertelności. Wiedziałam, że to co ziemskie kiedyś przeminie...że jesteśmy tu "na chwilę", ale słowa POWTÓRKI NIE BĘDZIE trafiają we mnie wybitnie mocno. Są jak pierwsza kostka domina, która uruchamia pozostałe ...i nagle dzięki niej pojawiają się kolejne myśli: NIE TRAĆ CZASU BEZSENSOWNIE ! JEST ZBYT CENNY ! JEGO STRATA JEST NIEODWRACALNA JAK ŚMIERĆ. PRZYPOMNIJ SOBIE CO JEST W ŻYCIU WAŻNE ! PRZYPOMNIJ SOBIE CO JEST WAŻNE DLA CIEBIE ! CO DO TEJ PORY ZROBIŁAŚ BY TO WAŻNE BYŁO OBECNE W TWOIM ŻYCIU ??? CO DOBREGO ZROBISZ DZIŚ DLA SIEBIE ??? CO MOŻESZ ZROBIĆ DLA INNYCH ? CZY PAMIĘTASZ DOKĄD ZMIERZASZ ? JAKI JEST CEL TWOJEJ PODRÓŻY JAKĄ JEST TWOJE ŻYCIE ,TU NA ZIEMI... ??? I CZY WAŻNE JEST DLA CIEBIE TO CO STANIE SIĘ Z TOBĄ POTEM ? CZY ŻYJESZ TAK BY ZARÓWNO TERAZ JAK I POTEM MIEĆ TO CZEGO W GŁĘBI DUSZY PRAGNIESZ ?

Tak działają na mnie te słowa.Stawiają do pionu. Mobilizują do działania.Sprawiają, że zatrzymuję się na chwilę ...by sprawdzić czy cały czas idę we właściwym kierunku.Rozpoczynam nimi każdy dzień. Pojawiają się w mojej głowie wkrótce po przebudzeniu. Codziennie dokonuję tysiące wyborów, ze świadomością, że to właśnie one kształtują moje życie. Chcę by było dobre i piękne,a ponieważ zależy mi na tym by życie innych ludzi także takie było ... piszę, dzieląc się tym co w moim odczuciu ważne i wartościowe. Piszę już tak kolejny rok i będę pisać tak długo jak długo będziecie chcieli mnie czytać. Wiem, że moje teksty nie trafią do wszystkich...że dla wielu przypadkowych odbiorców będzie to przysłowiowe "pitu pitu" i nie będą mieli potrzeby tu zaglądać. Szanuję ich wybór. Jednak nie na tej grupie osób chcę się skupiać. Nie zamierzam podejmować prób przypodobania się wszystkim. Nie chcę i nie będę pisać jedynie o tym co modne i głośne. Nie piszę tego bloga dla blogowych konkursów i sławy. Nie jest to moim celem. Pisząc o rzeczach ważnych i czasem bardzo trudnych, całą siebie oddaję tym , którzy w moim blogu odnajdują cząstkę siebie. Mam nadzieję, że zarówno słowem pisanym jaki i swoją postawą, w dalszym ciągu będę inspirować, zmuszać do przemyśleń, jak również pomagać w codziennych zmaganiach z życiem. Będę poruszać się po tematach przyziemnych, ale będę też "latać w obłokach " przypominając sobie i innym o istnieniu Nieba. Będę po prostu sobą. Z roku na rok trochę inna... starsza ,dojrzalsza o nowe doświadczenia... Otwarta, radosna i spontaniczna ,niekiedy bardziej zachowawcza i tajemnicza...czasem zaskakująco szczera... ale WCIĄŻ TA SAMA - Edyta :) Matka, żona, córka, przyjaciółka, kobieta biznesu, pasjonatka zdrowego stylu życia i świadomy siebie człowiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz