.

.

niedziela, 16 marca 2014

Na powitanie

Witam na moim blogu. Jeśli znasz mnie choć trochę to zapewne wiesz, że nie jest to moja pierwsza przygoda z pisaniem. Pisaniem bloga (a właściwie blogów), poza aktywnym życiem prywatnym i zawodowym, zajmuję się od kilku lat. Każdy z nich jest ważną częścią mnie, bo każdy etap w życiu był dla mnie niezwykle ważny. Wierzę, że życie jest sumą naszych doświadczeń oraz konsekwencją dokonywanych wyborów. Wierzę też, że nie jesteśmy na tym świecie przez przypadek i jest Ktoś, kto w tajemniczy sposób troszczy się o nas, dając siłę do stawiania czoła, nie zawsze łatwej rzeczywistości.
Aktualny blog będzie odzwierciedleniem tego jaka jestem dziś... jak moje dotychczasowe, życiowe decyzje wpłynęły na to KIM JESTEM i co dziś jest dla mnie ważne. W życiu pełnię kilka ról, a każdą z nich staram się wypełniać najlepiej jak potrafię. Doświadczam życia jak wszyscy. Podejmuję różne działania, odnoszę mniejsze lub większe sukcesy, popełniam błędy, wyciągam z nich wnioski... Mówiąc krótko - uczę się życia nieustannie.
I Ty i ja , każdego dnia podejmujemy mnóstwo decyzji. Musisz wiedzieć, że żadna z nich nie jest bez znaczenia. Nic w naszym życiu nie dzieje się przypadkiem, a to w jakim stopniu czujemy się szczęśliwi zależy w dużej mierze od nas samych. Jesteś tu :) Tak więc zapraszam Cię w podróż wgłąb siebie. Nie przesłyszałaś /-łeś się... bo wbrew pozorom,ten blog nie będzie tylko o mnie. Mam nadzieję, że moja osoba i moje doświadczenia, będą dla Ciebie jedynie bodźcem do refleksji nad własnym życiem. A gdy już się nad nim pochylisz, zadasz sobie pytanie A JAK TO JEST ZE MNĄ... ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz