.

.

sobota, 17 stycznia 2015

BODY PERFECT czyli "dbam o swoje ciało bo jest domem mojej duszy "

BODY PERFECT to nazwa mojej firmy. Po angielsku po prostu IDEALNE CIAŁO. Mam wrażenie, że decydując się na tę nazwę wiele lat temu , działałam bardzo intuicyjnie, jakby przeczuwając, że za jakiś czas moje życiowe pasje oraz wartości znajdą wspólny mianownik.

Co rozumiem przez idealne ciało ? Czym dziś jest dla mnie BODY PERFECT ?

Otóż idealne ciało to w moim mniemaniu zdecydowanie więcej niż "ładne opakowanie". BODY PERFECT to ciało o pięknych kształtach, ale również takie, które emanuje witalnością i zdrowiem. Osobiście wierzę, że powinniśmy dążyć nie tylko do tego by wspaniale się prezentować, ale także by równie wspaniale się czuć i w pełni cieszyć się życiem.

IDEALNE CIAŁO to coś do czego warto dążyć i na co warto pracować. Każdego dnia, bez wyjątku, robić małe kroczki by do SWOJEGO ideału się zbliżać. Pamiętać o tym za każdym razem gdy sięgamy po coś do jedzenia , a także kiedy toczymy ze sobą walkę czy pójść na spacer lub trening , czy też nie. Myślę , że wizja doskonałości ma bardziej służyć nieustającej motywacji aniżeli być celem samym w sobie. Bo czy możliwe jest w ogóle bycie idealnym ? Czy można być doskonałym w każdym calu ? I czy tak naprawdę o to powinno nam chodzić ?

Hasło BODY PERFECT to dla mnie codzienna zachęta do tego by o siebie dbać. Przypomnienie, że ciało jest darem od Boga. Wiem jak bardzo wygląd wpływa na poczucie własnej wartości i jak bardzo determinuje nasze działania. I choć nie uważam , że miarą człowieka jest to jakie robi pierwsze wrażenie to mam świadomość , jak ogromne znaczenie ma ono w dzisiejszym świecie. Olbrzymie znaczenie ma także stan naszego zdrowia. Większość z nas wymienia je na jednym z pierwszych miejsc na liście życzeń...bo wszyscy wiemy, że to jak się czujemy bardzo wpływa na jakość naszego życia. Dlatego Kochani, nie odpuszczajmy i troszczmy się o nasze ciała ! :) To dla mnie wielka radość móc inspirować innych do zmian, dlatego cały czas za pośrednictwem swojego fanpaga na FB ,staram się to czynić.

Mam nadzieję , że od dziś hasło BODY PERFECT będzie kojarzyło się Wam z zachętą do działania i wzięcia odpowiedzialności nie tylko za swoje odbicie w lustrze, ale także za jakość swojego zdrowia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz